Понеділок
06.05.2024
17:13
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Наш опрос
МАН и Краеведенье:
Всього відповідей: 112
Мини-чат
200
Харьковская Специализированая Школа №18
Главная » Доска объявлений » Шпаргалка

В категории объявлений: 70
Показано объявлений: 21-40
Страницы: « 1 2 3 4 »


Сортировать по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Добридень діти! 

д/з 3-й кл.:

Зобразите якесь одне дерево (клен, березу тощо). У нього має бути характерна форма, навіть без листя. (Підручник, с 34).

4-й кл.:

Створити декоративну композицію з образом тварини. Кіт-воркіт. (Альбом із шаблонами, 22-23; Підручник, с 46-48).

5-й кл.:

Виконайте композицію "Мандри вітрильника". Техніка живопису - акварель або гуаш. (Альбом із шаблонами, 22-23; Підручник, с 68-69).

6-й кл.:

Намалюйте в кольорі натюрморт із двох - трьох предметів нескладної форми, зважайте на передачу обему засобами світлотіни. (Альбом із шаблонами, 25-26).

7-й кл.:

Намалювати силует архітектурної споруди на власний вибір.

З повагою, Людмила Петрівна.

Шпаргалка | Переглядів: 741 | Дата: 09.11.2009 | Коментарі (0)

Русский язык 9-Б класс. 1. Страница 20 (выучить правила) Упражнения 36, 37, 38. 2. Страница 25 (выучить правила) Упражнения 51, 52, 53. Зарубежная литература 9-Б класс. Прочитать Гёте «Фауст». Проблемный вопрос : Поиск смысла жизни и предназначение человека.
Шпаргалка | Переглядів: 719 | Дата: 09.11.2009 | Коментарі (0)

Завдання з історії. (другий тиждень карантину 9-13.11.09.)
5-й клас. Блок ІІ: Княжа Русь-Україна. Тема 2: Розквіт Київської Русі. Володимир Великий та Ярослав Мудрий.
 Завдання 1. Вчимо дати. - … - хрещення Русі4 - …-… - правління Володимира Великого; - …-… - правління Ярослава Мудрого; - … - розгром печенігів Ярославом Мудрим.
Завдання 2. Характеристика В.Великого та Я. Мудрого за алгоритмом: 1. Назвіть час і місце правління князя. Які події вплинули на становлення його як особистості. 2. Найкращі риси характеру князя. Визначте ступінь відповідності особистих якостей задачам, які вирішував історичний діяч. 3. Які зміни в державі проводив князь. 4. У чому полягало значення діяльності історичної особи. 5. Дайте власну оцінку історичної особи та її діяльності.
Завдання 3. Працюємо з історичною картою ( стор. 50 ).
Для виконання завдань треба прочитати §7, оповідання «Зерна мудрості» (стор. 51) та опрацювати карту атласу «Русь за часів В.Великого та Я. Мудрого».
6-й клас. Блок ІІІ: Передня Азія. Тема 3 - 4: Ассирія. Халдейське царство.
 Завдання 1. Заповніть таблицю. Запитання для порівняння Ассирійська імперіяХалдейське царство
Населення
Територія
Період розквіту
Причини загибелі
Завдання 2. Виконати завдання на контурних картах «Ассирія» та «Халдейське царство».
 Для виконання завдань треба прочитати §16-17 та опрацювати карти атласу «Ассирія» та «Халдейське царство».
7-й клас. Історія України. Блок ІІ: Київська Русь кін. Х – пер. пол. ХІ ст. Тема 2: Київська держава за часів правління Ярослава Мудрого.
Завдання 1. Заповнити таблицю. Князь, роки правлінняВнутрішня політикаЗовнішня політика

Завдання 2. Дати відповідь на питання № 2 (стор.57).
Завдання 3. Опрацювати матеріал атласу та контурної карти «Київська держава за часів Я. Мудрого».
Для виконання завдань треба прочитати §8 та опрацювати карту атласу «Київська держава за князювання В. Великого та Я. Мудрого».
7-й клас. Всесвітня історія. Блок ІІ: Релігійне та культурне життя середньовічної Європи. Тема 1-2: Релігія та церква середньовічній Європі. Христові походи.
 Завдання 1. Робота з історичною картою. Розглянути карту історичного атласу «Християнська церква в Європі у VІ – ХV ст.» і дати відповіді на питання. 1. Чи можна сказати, дивлячись на карту, що кордони церковного розколу повторюють кордони Східної та Західної Римської імперій. 2. Назвіть народи, які сповідували католицтво. 3. Назвіть народи, які прийняли християнство.
Завдання 2. Дати характеристику білому та чорному духовенству.
Завдання 3. Скласти речення зі словами: А) кардинали, конклав, реформа; Б) єресь, церква, індульгенція. Завдання 4. Заповнити таблиці. Таблиця 1. «Мета учасників хрестових походів». Учасники хрестових походівМета учасників хрестових походів
Спільна мета
Звільнити Гроб Господень з рук невірних
Відмінності
Селяни
Лицарі
Сеньйори
Купці
Духівництво
Таблиця 2. «Христові походи». Подія Дата Учасники Результат Значення

Таблиця 3. «Наслідки хрестових походів». Позитивні Негативні

Для виконання завдань треба прочитати §1 ,опрацювати карту «Християнська церква в Європі у VІ – ХV ст.».
8-й клас. Історія України. Блок ІІ: Українські землі у І пол. ХVІІ ст. Тема 3: Українське козацтво в І чвер. ХVІІ ст. Петро Канашевич – Сагайдачний.
Завдання1. Скласти хронологічну таблицю морських походів козаків.
Завдання 2. Внесок гетьмана П. Конашевича – Сагайдачного в розвиток України можна визначити рядом дієслів. Щоб картина була повною, доповніть їх. Гетьман П. Конашевич – Сагайдачний: Завершив … Здійснив … Переміг … Упорядкував … Відстоював … Зміцнив … Уславився …
Завдання 3. Скласти простий план «Хотинська війна».
Для виконання завдань треба прочитати §11 ,опрацювати карту «діяльність П. Конашевича – Сагайдачного ».
8-й клас. Всесвітня історія. Блок ІV: Західноєвропейські держави в ХVІ - І пол. ХVІІ ст. Тема 2: Іспанія.
Завдання 1. Визначте основні риси: - Соціально-економічного розвитку - Політичного розвитку. Завдання 2. Заповніть таблицю «Повстання комунерос». Причини повстанняДата Подія Причини поразки

Завдання 3. Із запропонованих завдань виконати одне на вибір. 1. Що спільного в правлінні Карла V та Філіппа ІІ? 2. Схарактеризуйте основні напрямки політики Філіппа ІІ. Чому його називали «Ваша Католицька Величність»? 3. Визначте причини перемого іспанців у битві під Лепанто. 4. Якими були наслідки правління Філіппа І для Іспанії?
Для виконання завдань треба прочитати §8 та опрацювати карту атласу «Держави Європи».
8-й клас. Харківщинознавство. Блок ІV: Харківщина у ХVІІІ ст. Тема 1: Адміністративно-територіальний устрій Харківщини. Зміна політичного значення території Харківщини.
Завдання. Підбір матеріалу до тем (на вибір). Матеріал включає: - Адміністративний устрій; - Татарські набіги кін. ХVІІ ст.; - Будівництво Ізюмської оборонної лінії; - Ліквідація автономії Слобідської України; - Місто Харків – центр Слобідсько-Української губернії; - Харківське намісництво;
 Для виконання завдань користуватися різноманітними джерелами інформації.
9 клас. Харківщинознавство. Блок ІV: Харківщина у ХVІІІ ст. Тема : Економічний розвиток Харківщини.
Завдання. Підбір матеріалу до тем (на вибір). Матеріал включає: - Особливості економічного розвитку Харківщини; - Сільське господарство; - Промисли; - Торгівля; - Побут населення Харківщини.
 Для виконання завдань користуватися різноманітними джерелами інформації.
9-Б клас. Історія України. Блок ІІІ: Соціально-економічне життя народу та український національний рух пер. пол. ХІХ ст. Тема 1: Сільське господарство і аграрні відносини на українських землях.
Завдання 1. Заповнити таблицю. Ознаки панщинної системи господарювання
Ознаки, що свідчили про розвиток ринкових відносин і занепад поміщицької системи господарювання.

Завдання 2. Проаналізуйте зміст аграрної реформи 1848р. У чому її значення? Поміркуйте над цим процесом. Закономірним чи випадковим він був в історії українських земель.
 Для виконання завдань треба прочитати §9.
9-Б клас. Всесвітня історія. Блок ІІ: Європа й Америка в І пол. ХІХ ст. Тема : Суспільно-політичні течії та рухи у 20-ті роки ХІХ ст.
Завдання : прочитати §12; опрацювати документ після цих параграфів; дати стислі письмові відповіді на питання після параграфу.
Шпаргалка | Переглядів: 2627 | Дата: 09.11.2009 | Коментарі (0)

Завдання з історії. (перший тиждень карантину 2-6.11.09.)
5-й клас. Блок ІІ: Княжа Русь-Україна. Тема 1: Перші князі Київської держави.
Завдання 1. Заповнити таблицю. КнязьЩо цікавого дізналися?
Дір та Аскольд
Олег
Ігор
Ольга
Святослав
Завдання 2. Хронологічна задача ( підручник стор. 45) Щоб встановити мирні взаємовідносини з Візантією, княгиня Ольга здійснила подорож до Константинополя. На думку істориків, відбулася вона в 957 році. Обчисліть, на який рік свого володарювання Ольга здійснила подорож до візантійської столиці. Скільки було тоді років Святославові, якщо відомо, що коли помер князь Ігор, йому виповнилося 3 роки.
Завдання 3. Робота з історичною картою «Становлення Київської Русі. Перші князі». - Якою річкою руські дружини прямували до Візантії? - Які східнослов’янські племінні союзи входили до складу Київської Русі за часів Олега? - Які території були приєднанні до Київської Русі Ігорем та Святославом? - До яких країн водив своє військо князь Святослав?
Для виконання завдань треба прочитати §6, оповідання «Царгородські дива» (стор. 43) та опрацювати карту атласу «Становлення Київської Русі. Перші князі».
 6-й клас. Блок ІІІ: Передня Азія. Тема 1: Найдавніші держави Дворіччя.
Завдання 1. Заповнити таблицю. Клімат Дворіччя, Північна частина Дворіччя, Південна частина Дворіччя, Чи є схожість з Єгиптом

Господарство Дворіччя -Як долали несприятливі умови природи-Які рослини вирощували землероби-Що сприяло розвитку торгівлі

Населення Месопотамії -Заселення Месопотамії-Заняття шумерів-Північні сусіди шумерів

Міста-держави Дворіччя Що собою уявляли міста-державиОрганізація державної владиНазвіть міста-держави Дворіччя

Завдання 2. Робота з історичною картою «Держави Дворіччя». - Покажіть на карті Дворіччя. - Визначте розташування Дворіччя відносно Давнього Єгипту. - Покажіть на карті річки, між якими розташована територія Дворіччя. - Покажіть міста-держави Шумеру.
Для виконання завдань треба прочитати §14 та опрацювати карту атласу «Держави Дворіччя». Тема 2: Давній Вавилон.
Завдання 1. Працюємо зі «стрічкою часу». Вкажіть роки правління царя Хаммурапі. Використовуючи «стрічку часу», укажіть, скільки років тому він розпочав правління, скільки років назад завершилося його правління, скільки років він правив, до якого століття відноситься його правління.
Завдання 2. Відповідаємо на питання. - Яке значення для розвитку давньовавилонської держави мали: а) природні умови; г) воєнні походи; б) діяльність царя; д) релігійний культ; в) торгівля; е) щось інше? - Яке значення для історії всього стародавнього Сходу мали закони Хаммурапі? Завдання 3. Заповни схему «Державний устрій в Вавилоні». Цар

раби

Для виконання завдань треба прочитати §15 та опрацювати карту атласу «Стародавній Вавилон».
7-й клас. Історія України. Блок ІІ: Київська Русь кін. Х – пер. пол. ХІ ст. Тема 1: Київська держава за часів правління Володимира Великого.
 Завдання 1. Заповнити таблицю «Реформи Володимира Великого». Реформа Характеристика
Адміністративна
Військова
Оборонна
Градобудівництво
Грошова
Релігійна
Завдання 2. Дослідницька робота (одне питання на вибір). - Чому постала необхідність релігійної реформи? - Язичництво зберігало племінний поділ країни. - Суперництво між князями. - Сусідні країни – християнські.
Завдання 3. Робота з контурною картою «Київська держава за князювання В. Великого та Я. Мудрого». - Кордони Київської держави на початок князювання В. Великого. - На які племена і до яких країн водив своє військо В. Великий. - Визначити місце хрещення Володимира. - Території приєднанні до Київської держави за часі правління В. Великого.
Для виконання завдань треба прочитати §7 та опрацювати карту атласу «Київська держава за князювання В. Великого та Я. Мудрого».
7-й клас. Всесвітня історія. Блок І: Народження середньовічного світу, особливості його розвитку. Тема 9 : Узагальнення. Завдання 1. Співвіднесіть поняття та визначення. 1.Комуна А) господар і старший працівник майстерні
2.Шедевр Б) міський житель
3.Бюргер В)місто, що отримало право самоврядування
4.Майстер Г) зразковий виріб для складання іспиту на звання майстра
5.Цех Д) товариство купців
6.Статут Е) будівля міської ради
7.Ратуша І) союз ремісників
8.Гільдія К) запис норм, що визначали професійну діяльність ремісників
Завдання 2. Представники феодальних сходів зашифровані в анаграмах. Розшифруйте їх та розставте на сходах у тій послідовності, в якій вони підпорядковувалися один одному. окроьл
рицалі
оцгегри
ринбоа
фиарг
Розшифруйте представників середньовічних станів та розставте їх у тій послідовності, в якій вони підпорядковувалися один одному. ртюпюаьц
ятолмься
оюьвт
Завдання 3. Відповіді на запитання. Дайте характеристику змінам господарського життя середньовічної Європи, які відбулися протягом ХІІ-ХІІІ ст. Проаналізуйте, у чому полягала несвобода феодалів. Проаналізуйте несвободу городян. У чому вона виявлялась. Місто: де виникало, чому, як отримувало назву; вигляд середньовічного міста.
 Для виконання завдань треба повторити §1-6 ,опрацювати узагальнення на стор.78, ще раз розглянути карти відносно цього блоку.
 8-й клас. Історія України. Блок ІІ: Українські землі у І пол. ХVІІ ст. Тема 2: Церковне життя в І пол. ХVІІ ст.
Завдання1. Скласти порівняльну таблицю. Питання для порівняння скласти самостійно (від 3 до 6). Питання для порівнянняПравославна церкваГреко-католицька церква

Завдання 2. Постать в історії. Доповідь на тему: Петро Могила – життєвий шлях.( у будь якому вигляді в регламенті 5 хв.)
Завдання 3. Працюємо з датами. - … - відновлення ієрархії православної церкви на українських і білоруських землях у складі Речі Посполитої; - … - початок легалізації православної церкви в Речі Посполитій.
Для виконання завдань треба прочитати §10 , використати додаткові різноманітні джерела інформації для виконання 2-го завдання.
 8-й клас. Всесвітня історія. Блок ІV: Західноєвропейські держави в ХVІ - І пол. ХVІІ ст. Тема 1: Франція.
Завдання1. Скласти схему «Суспільні стани Франції».
Завдання 2. Заповнити таблицю «Релігійні війни». Причини Основні подіїНаслідки

Завдання 3. Завдання для обговорення. Доведіть, що за кардинала Рішельє відбулося зміцнення позицій абсолютизму. Посилення влади дворянства

Посилення королівської влади на місцях

Збільшення податків

Розширення торгівельних зв’язків

Заборона дуелей

Початок завоювання колоній

Арман Жан дю Плессі Рішельє

Розвиток науки та культури

Головне завдання його політики – зміцнення королівської влади

Обстоювання національних інтересів Франції

Зміцнення католицької віри

Для виконання завдань треба прочитати §7 та опрацювати карту атласу «Франція в ХVІ - І пол. ХVІІ ст».
8-й клас. Харківщинознавство. Блок ІІІ: Територія нашого краю у ХVІІ ст. Тема 8-9: Політичне значення населених пунктів. Адміністративно-територіальний устрій Харківщини. Економічний розвиток.
 Завдання. Підбір матеріалу до тем (на вибір). Матеріал включає: - Адміністративно-політичний устрій Харківщини; - Полковий устрій Харківщини; - Воєводське управління Харківщини; - Жалувані грамоти Харківського полку; - Особливості економічного розвитку Харківщини; - Сільське господарство; - Промисли; - Торгівля; - Побут населення Харківщини. Для виконання завдань користуватися різноманітними джерелами інформації.
 9-Б клас. Історія України. Блок ІІ: Українські землі у складі Російської та Австрійської імперій кін. ХVІІІ – пер. трет. ХІХ ст. Тема 6: Російський визвольний та польський національно-визвольний рухи в українських землях у 20-30-х роках ХІХ ст.
Завдання 1. Заповнити таблицю «Масонські ложі в Наддніпрянській Україні». Роки існуванняНазва, місце створенняКерівники, члениСклад:національний, соціальнийМета, завдання

Завдання 2. Заповнити таблицю «Таємні організації військових». Рік заснування, місцеНазва організаціїКерівники Програмні вимоги

Завдання 3. Скласти таблицю «Доля України в програмних документах декабристів». Положення «Руська правда» П. Пестеля«Конституція» М. Муравйова
Державний устрій
Ставлення до кріпосного права
Виборча система
Доля України
Завдання 4. Дати відповідь на питання №8 стор. 50.
 Для виконання завдань треба прочитати §8 та опрацювати програмні документи «Південного товариства» та «Північного товариства».
 9-Б клас. Всесвітня історія. Блок ІІ: Європа й Америка в І пол. ХІХ ст. Тема : Англія. Франція.
Завдання : прочитати §10-11; робота з атласом та контурною картою «Англія», «Франція»; опрацювати документи після цих параграфів; дати стислі письмові відповіді на питання після цих параграфів.
 9 клас. Харківщинознавство. Блок ІV: Харківщина у ХVІІІ ст. Тема : Адміністративний устрій. Зміна політичного значення території Харківщини.
 Завдання. Підбір матеріалу до тем (на вибір). Матеріал включає: - Адміністративний устрій; - Татарські набіги кін. ХVІІ ст.; - Будівництво Ізюмської оборонної лінії; - Ліквідація автономії Слобідської України; - Місто Харків – центр Слобідсько-Української губернії; - Харківське намісництво; Для виконання завдань користуватися різноманітними джерелами інформації.
Шпаргалка | Переглядів: 2819 | Дата: 06.11.2009 | Коментарі (1)

Ознайомитися з статистичними матеріалами і запропонувати власні рішення проблем формування бюджету країни. Вам на допомогу –
 
 
http://www.rusedu.ru/subcat_38.html http://rusedu.ru/subcat_38.html
Шпаргалка | Переглядів: 1064 | Дата: 06.11.2009 | Коментарі (0)

Ознайомитися з матеріалами з теми «Excel» згідно з планом за адресою http://teachpro.ru/course2d.aspx?idc=910&cr=4
Шпаргалка | Переглядів: 674 | Дата: 06.11.2009 | Коментарі (0)

«Спроектуй» свій власний комп’ютер. Для цього потрібно поспілкуватися з підручником: · Повторити розділ 2 , § 3-5 · Ознайомитися з розділом 3, § 6-10 · Тобі у допомогу – http://www.svitinfo.com/book Творчої наснаги!!!
Шпаргалка | Переглядів: 774 | Дата: 06.11.2009 | Коментарі (0)

Любі мої !
1.Визначте та запишить у зошит , які саме профілактичні дії вам слід виконати , щоб не застудитися від переохолодження . Використовуйте матеріал параграсфу 7.
2.Складіть дослідницький проект за темою : "Рослинні засоби підвищення захисних сил організму , які використовують у твоїй родині."Обгрунтуй їхню захисну дію. Виконай своє дослідження за обраною тобою формою ( презентація , доповідь , повідомлення  та інше ).
3.Склади твір за темою : "Я не захворію на грип , тому що ...".
Бажаю успіхів! Не хворійте ! Ірина Юріївна
Шпаргалка | Переглядів: 4717 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (0)

Хлопці та дівчатка 6-А та 6-Б класів! Для вас наступне завдання:
1.Протягом кількох днів записуйте у зошит , скільки ви споживаєте рідини в середньому впродовж дня разом з першимими стравами. Проаналізуйте, чи становить це добову норму.( використовуйте таблицй на сторінках41-43 ).
2.Визначте калорійність свого щоденного харчування , користуючись таблицями на стор.41-43.
Бажаю успіхів та здов`я!Ірина Юріївна
Шпаргалка | Переглядів: 821 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (0)

1. За хрестоматією - посібником "Зарубіжна література" опрацювати стор. 104-114; написати лист - роздум "Чи варто складати сонети Орфею?"
2. Начинаем "погружение" в неповторимый мир булгаковских героев! (М. Булгаков "Мастер и Маргарита")
 
Шпаргалка | Переглядів: 1493 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (2)

Хлопці та дівчата 5-А класу!
1. Підготуйте повідомлення про українського спортсмена , яким ви захоплюєтеся!
2. Перегляньте комплекс фізичних вправ для загартування на сторінках55-57 підручника , і робіть їх кожного дня . Тоді ви будете здорові та загартовані!
Бажаю не хворіти !Ірина Юріївна
Шпаргалка | Переглядів: 652 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (0)

Шановні учні 9-А класу! Працюємо в дистанційному режимі.
1. Знайдіть  відповідь на запитання:"Чому Коліївщина , події якої розгорнулися в середині ХУІІІ ст., на стала ще однією національно-визвольною війною ? ".
2.Підготуйте повідомлення на теми:"Діяльність гетьмана К.Розумовського", "Історичне значення Української козацької держави-Гетьманщини".
Бажаю успіхів та не хворіти ! Ірина Юріївна 
Шпаргалка | Переглядів: 675 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (0)

Українська мова:
параграф 6-9, с.72-74 , впр.84, 87. Вивчити розряди сполучників на с. 213.( додатки)
Українська література 9-А: Г. Сковорода, скласти хронологічну таблицю „Життя і творчість Г. С. Сковороди”( бібліотека, інтернет).Читати байки ; вивчити „ Всякому місту звичай і права”
Зарубіжна література: 1. Використовуючи схеми, підручник, визначити особливості течій і стилів просвітницької доби. Чим класицизм був близьким Просвітництву? Що зумовило поєднання класицизму з Просвітництвом, а відтак його нове піднесення у ХV!!!ст. як неокласицизму? Які провідні риси просвітницького реалізму? Опрацювати матеріал підручника. Підготувати повідомлення про постать письменника Просвітництва Вольтера, обґрунтувати його приналежність до доби. Прочитати повість „Простак”. Визначити сенс назви повісті „Простак”
5 клас
Українська мова §13, с. 46-47(п. 1,2,3,4 під рубрикою „Запам’ятаймо”). Ліву частину таблиці перенести до зошита, а до правої частини придумати і записати по 5 власних прикладів. Скласти словосполучення. Вказати , як зв’язані слова в цих словосполученнях( див. П. 4,с.47 § 13
Мова ( яка?)...
Вивчати( що ?)...
З’єднати ( із чим?)...
Писати (як?)...
Малювати (чим?)...
Сперечатися (з ким?)...
§14, 15 (с. 50-51), опрацювати матеріал підручника, вивчити правило під рубрикою „ Запам’ятаймо”. Впр.90 (виконати письмово те, що вказано в завданні до вправи).
Укр. літ
Королів –Старий „ Потерчата”, „ Хуха – Моховинка”. Підготувати малюнки до твору, скласти план до змісту 2 казки.
Шпаргалка | Переглядів: 1599 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (0)

на період з 02.11-16.11
Фізика
Підготувати реферати  на вибір за темами:
1.Генератор змінного струму
2.Електричний резонанс
3. Трансформатор
4.Передача електроенергії на відстань та її раціональне використання
 матеріали можна знайти  на сайті  www. kharkivocvita. net.ua в інтернет-бібліотеці,
 а про задачі зі збірника забач  не забуваємо.
Готуємося до семінару на тему:
Проблеми пошуку й використання нових, екологічно чистих джерел енергії. Розвиток енергетики в Україні та світі.
 Астрономія
готуємо презентацію на тему: Наземні й орбітальні телескопи: оптичні, радіотелескопи, телескопи з прийому випромінювання в інших діапазонах. Астрономічні обсерваторії.
 
 
Шпаргалка | Переглядів: 706 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (0)

Готуємось до тематичного оцінювання
Виберіть усі правильні твердження:
1. ріст не є властивістю живих організмів
2.Легені - один із органів людини
3.Всі рослини живуть не більше одного року
4. В процесі дихання рослини поглинають кисень
5. Розмноження - це одна із властивостей живих організмів
6. Корінь не є органом рослини
7. Висота рослини не може бути більшою, ніж десять метрів
8. Рослини можуть здійснювати фотосинтез
9. Живлення не є властивістю живих організмів
10. До тіла тварин входять різні органи
11. Екваліпт може виростати більш ніж на сто метрів
12. Розвиток сарани вібувається з повним перетворенням
  
Підготувати повідомлення: "Значення пристосування організмів до умов існування, поведінка рослин і тварин" 
Шпаргалка | Переглядів: 1406 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (0)

Фізика
Прочитати параграфи 25,26, виконати вправу 7 ст.73, письмово відповісти на запитання ст.75
ІІ тиждень
Опрацювати матеріал за темами:
Електричний резонанс. Трансформатор.
Астрономія
Прочитати параграф 13, дати відповіді письмово на запитання в кінці параграфа
 Для бажаючих підготувати повідомлення або презентацію за темою: "Земля і Місяць як небесні тіла"
Шпаргалка | Переглядів: 721 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (0)

Для 5-го класса:

Опрацювати останне д/з створити художній образ. Техніка гратографіи. Підручник с. 60-61.

Для 6-го класса:

Створити декоративну композицию "Червоненька квітка".

Для 7-го класса:

Опрацювати останне д/з. Згідно свого варіанту написати про архітектурний стиль (епоха, характерні риси, зразки архітектурних споруд, будівиль даного стиля).
Шпаргалка | Переглядів: 737 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (0)

ОБЖ
Підготувати повідомлення за темою: "Право людини на безпечні умови праці.Функції держави із створення умов для максимально безпечної праці
ІІ тиждень
 за темою: "Відповідальність людини за виконня правил безпеки на робочому місці"
Астрономія
 Створити мультимедійну презентацію за темою: "Земля і Місяць як небесні тіла"
готуємо матеріали до наступного проекту на тему: Планети земної групи.
Фізика
читаємо § § 26,27,28,29 письмово відповідаємо на запитання на ст.75,77,79,82, виконуємо  всі задачі з вправи 8
Піготувати повідомлення до семінару на тему:
Передача електроенергії на відстань та її раціональне використання
Проблеми пошуку та використання нових, екологічно чистих джерел енергії. Розвиток енергетики в Україні.
підготувати плакат на виховну годину "Ми проти СНІДу", зробити в групах годівницю для пташок
Шпаргалка | Переглядів: 775 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (0)

Огромный привет от Нины Станиславовны
Рус.язык: Изучить темы: Глагол. Наклонение глагола. Не с глаголами. Безличные глаголы. Занести материал в справочник в раздел "Глагол" и выучить.
 
Заруб.лит: Прочитить В.Скотт "Айвенго". Составить план-характеристику на листочках на героев: Седрик Сакс, Гурт, Вамба, Леди Ровена, Ребекка
 
Любителям английского языка
1 группа: Тема "Зима", Осень". Тексты переводить письменно и читать. Все выучить (Людмила Юрьевна спросит)
2 группа: Скласти 10 речень з пасивним залогом.
 
Географія
Тема. Афріка. (Не ходите дети в Африку гулять!)
Геологічна будова та рельєф. § 14
Аналіз карти "Будова земної кори та фізичної карти", нанесення на контурну карту об'єктів, що згадуються в параграфі 14.
Тема. Клімат.
Аналіх карти (мал. 64, 65) за завданнями на стор.74-75. Характеристика кліматичних поясів. Аналіз діаграм.
 
Укр.мова:

§8, вправа 102 таблиця,

§14, с.97, Вправа 169 (ІІ)

 
Укр. літ: Прочитати А.Чайковський "За сестрою"
 
Алгебра: Розібрати §9, виконати №285, 287, 298, 300, 302
 
Геометрія: Розібрати § 7, вивчити означення, виконати №111, 115, 116
 
Біологія: §28 Виконати в зошиті лабораторні роботи №9, №10
 
Фізика: Проект за темою "Будова речовини" за схемою, поданою нижче
Праця (тільки дівчатам):
§9-12 читати, відповідати на питання
Деякі хлопці не здали ще попередню тему!!!
 
Музика: Вокальна лірика С.В.Рахманінова
Романс "Весняні води" на слова Ф.Тютчева вивчити
 
 
Большой привет от классного руководителя!!!
Всім вивчити хімічні елементи в таблиці на с.44
Прочитати §6,7. Виконати на с. 48 № 43,44
Шпаргалка | Переглядів: 1111 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (1)

Опрацювати теми:
6. "Духовний світ людини"
7. "Людина серед людей"
ІІ тиждень
Обрати тему і розпочати роботу над проектами (реферати, плакати, дослідження, презентації):
1. Як змінити своє ставлення до життя
2. Як розвинути свої задатки і здібності
3. Структура потреб шкільної молоді
4. Професійні орієнтації старшокласників
5. Ціннісні орієнтації школярів
6. Чи вміємо ми спілкуватися
7.Гуманність і антигуманість у людських взаємовідносинах
8. Чи вміють наші ровесники бачити і цінувати лбдську красу
9. Чи порушуються в нашому місті права людини
Шпаргалка | Переглядів: 1609 | Дата: 05.11.2009 | Коментарі (2)