Четвер
18.04.2024
13:11
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Наш опрос
Оцените наш сайт
Всього відповідей: 305
Мини-чат
200
Харьковская Специализированая Школа №18
Главная » Доска объявлений » Шпаргалка

Д/З З історіі
06.11.2009, 14:05
Завдання з історії. (перший тиждень карантину 2-6.11.09.)
5-й клас. Блок ІІ: Княжа Русь-Україна. Тема 1: Перші князі Київської держави.
Завдання 1. Заповнити таблицю. КнязьЩо цікавого дізналися?
Дір та Аскольд
Олег
Ігор
Ольга
Святослав
Завдання 2. Хронологічна задача ( підручник стор. 45) Щоб встановити мирні взаємовідносини з Візантією, княгиня Ольга здійснила подорож до Константинополя. На думку істориків, відбулася вона в 957 році. Обчисліть, на який рік свого володарювання Ольга здійснила подорож до візантійської столиці. Скільки було тоді років Святославові, якщо відомо, що коли помер князь Ігор, йому виповнилося 3 роки.
Завдання 3. Робота з історичною картою «Становлення Київської Русі. Перші князі». - Якою річкою руські дружини прямували до Візантії? - Які східнослов’янські племінні союзи входили до складу Київської Русі за часів Олега? - Які території були приєднанні до Київської Русі Ігорем та Святославом? - До яких країн водив своє військо князь Святослав?
Для виконання завдань треба прочитати §6, оповідання «Царгородські дива» (стор. 43) та опрацювати карту атласу «Становлення Київської Русі. Перші князі».
 6-й клас. Блок ІІІ: Передня Азія. Тема 1: Найдавніші держави Дворіччя.
Завдання 1. Заповнити таблицю. Клімат Дворіччя, Північна частина Дворіччя, Південна частина Дворіччя, Чи є схожість з Єгиптом

Господарство Дворіччя -Як долали несприятливі умови природи-Які рослини вирощували землероби-Що сприяло розвитку торгівлі

Населення Месопотамії -Заселення Месопотамії-Заняття шумерів-Північні сусіди шумерів

Міста-держави Дворіччя Що собою уявляли міста-державиОрганізація державної владиНазвіть міста-держави Дворіччя

Завдання 2. Робота з історичною картою «Держави Дворіччя». - Покажіть на карті Дворіччя. - Визначте розташування Дворіччя відносно Давнього Єгипту. - Покажіть на карті річки, між якими розташована територія Дворіччя. - Покажіть міста-держави Шумеру.
Для виконання завдань треба прочитати §14 та опрацювати карту атласу «Держави Дворіччя». Тема 2: Давній Вавилон.
Завдання 1. Працюємо зі «стрічкою часу». Вкажіть роки правління царя Хаммурапі. Використовуючи «стрічку часу», укажіть, скільки років тому він розпочав правління, скільки років назад завершилося його правління, скільки років він правив, до якого століття відноситься його правління.
Завдання 2. Відповідаємо на питання. - Яке значення для розвитку давньовавилонської держави мали: а) природні умови; г) воєнні походи; б) діяльність царя; д) релігійний культ; в) торгівля; е) щось інше? - Яке значення для історії всього стародавнього Сходу мали закони Хаммурапі? Завдання 3. Заповни схему «Державний устрій в Вавилоні». Цар

раби

Для виконання завдань треба прочитати §15 та опрацювати карту атласу «Стародавній Вавилон».
7-й клас. Історія України. Блок ІІ: Київська Русь кін. Х – пер. пол. ХІ ст. Тема 1: Київська держава за часів правління Володимира Великого.
 Завдання 1. Заповнити таблицю «Реформи Володимира Великого». Реформа Характеристика
Адміністративна
Військова
Оборонна
Градобудівництво
Грошова
Релігійна
Завдання 2. Дослідницька робота (одне питання на вибір). - Чому постала необхідність релігійної реформи? - Язичництво зберігало племінний поділ країни. - Суперництво між князями. - Сусідні країни – християнські.
Завдання 3. Робота з контурною картою «Київська держава за князювання В. Великого та Я. Мудрого». - Кордони Київської держави на початок князювання В. Великого. - На які племена і до яких країн водив своє військо В. Великий. - Визначити місце хрещення Володимира. - Території приєднанні до Київської держави за часі правління В. Великого.
Для виконання завдань треба прочитати §7 та опрацювати карту атласу «Київська держава за князювання В. Великого та Я. Мудрого».
7-й клас. Всесвітня історія. Блок І: Народження середньовічного світу, особливості його розвитку. Тема 9 : Узагальнення. Завдання 1. Співвіднесіть поняття та визначення. 1.Комуна А) господар і старший працівник майстерні
2.Шедевр Б) міський житель
3.Бюргер В)місто, що отримало право самоврядування
4.Майстер Г) зразковий виріб для складання іспиту на звання майстра
5.Цех Д) товариство купців
6.Статут Е) будівля міської ради
7.Ратуша І) союз ремісників
8.Гільдія К) запис норм, що визначали професійну діяльність ремісників
Завдання 2. Представники феодальних сходів зашифровані в анаграмах. Розшифруйте їх та розставте на сходах у тій послідовності, в якій вони підпорядковувалися один одному. окроьл
рицалі
оцгегри
ринбоа
фиарг
Розшифруйте представників середньовічних станів та розставте їх у тій послідовності, в якій вони підпорядковувалися один одному. ртюпюаьц
ятолмься
оюьвт
Завдання 3. Відповіді на запитання. Дайте характеристику змінам господарського життя середньовічної Європи, які відбулися протягом ХІІ-ХІІІ ст. Проаналізуйте, у чому полягала несвобода феодалів. Проаналізуйте несвободу городян. У чому вона виявлялась. Місто: де виникало, чому, як отримувало назву; вигляд середньовічного міста.
 Для виконання завдань треба повторити §1-6 ,опрацювати узагальнення на стор.78, ще раз розглянути карти відносно цього блоку.
 8-й клас. Історія України. Блок ІІ: Українські землі у І пол. ХVІІ ст. Тема 2: Церковне життя в І пол. ХVІІ ст.
Завдання1. Скласти порівняльну таблицю. Питання для порівняння скласти самостійно (від 3 до 6). Питання для порівнянняПравославна церкваГреко-католицька церква

Завдання 2. Постать в історії. Доповідь на тему: Петро Могила – життєвий шлях.( у будь якому вигляді в регламенті 5 хв.)
Завдання 3. Працюємо з датами. - … - відновлення ієрархії православної церкви на українських і білоруських землях у складі Речі Посполитої; - … - початок легалізації православної церкви в Речі Посполитій.
Для виконання завдань треба прочитати §10 , використати додаткові різноманітні джерела інформації для виконання 2-го завдання.
 8-й клас. Всесвітня історія. Блок ІV: Західноєвропейські держави в ХVІ - І пол. ХVІІ ст. Тема 1: Франція.
Завдання1. Скласти схему «Суспільні стани Франції».
Завдання 2. Заповнити таблицю «Релігійні війни». Причини Основні подіїНаслідки

Завдання 3. Завдання для обговорення. Доведіть, що за кардинала Рішельє відбулося зміцнення позицій абсолютизму. Посилення влади дворянства

Посилення королівської влади на місцях

Збільшення податків

Розширення торгівельних зв’язків

Заборона дуелей

Початок завоювання колоній

Арман Жан дю Плессі Рішельє

Розвиток науки та культури

Головне завдання його політики – зміцнення королівської влади

Обстоювання національних інтересів Франції

Зміцнення католицької віри

Для виконання завдань треба прочитати §7 та опрацювати карту атласу «Франція в ХVІ - І пол. ХVІІ ст».
8-й клас. Харківщинознавство. Блок ІІІ: Територія нашого краю у ХVІІ ст. Тема 8-9: Політичне значення населених пунктів. Адміністративно-територіальний устрій Харківщини. Економічний розвиток.
 Завдання. Підбір матеріалу до тем (на вибір). Матеріал включає: - Адміністративно-політичний устрій Харківщини; - Полковий устрій Харківщини; - Воєводське управління Харківщини; - Жалувані грамоти Харківського полку; - Особливості економічного розвитку Харківщини; - Сільське господарство; - Промисли; - Торгівля; - Побут населення Харківщини. Для виконання завдань користуватися різноманітними джерелами інформації.
 9-Б клас. Історія України. Блок ІІ: Українські землі у складі Російської та Австрійської імперій кін. ХVІІІ – пер. трет. ХІХ ст. Тема 6: Російський визвольний та польський національно-визвольний рухи в українських землях у 20-30-х роках ХІХ ст.
Завдання 1. Заповнити таблицю «Масонські ложі в Наддніпрянській Україні». Роки існуванняНазва, місце створенняКерівники, члениСклад:національний, соціальнийМета, завдання

Завдання 2. Заповнити таблицю «Таємні організації військових». Рік заснування, місцеНазва організаціїКерівники Програмні вимоги

Завдання 3. Скласти таблицю «Доля України в програмних документах декабристів». Положення «Руська правда» П. Пестеля«Конституція» М. Муравйова
Державний устрій
Ставлення до кріпосного права
Виборча система
Доля України
Завдання 4. Дати відповідь на питання №8 стор. 50.
 Для виконання завдань треба прочитати §8 та опрацювати програмні документи «Південного товариства» та «Північного товариства».
 9-Б клас. Всесвітня історія. Блок ІІ: Європа й Америка в І пол. ХІХ ст. Тема : Англія. Франція.
Завдання : прочитати §10-11; робота з атласом та контурною картою «Англія», «Франція»; опрацювати документи після цих параграфів; дати стислі письмові відповіді на питання після цих параграфів.
 9 клас. Харківщинознавство. Блок ІV: Харківщина у ХVІІІ ст. Тема : Адміністративний устрій. Зміна політичного значення території Харківщини.
 Завдання. Підбір матеріалу до тем (на вибір). Матеріал включає: - Адміністративний устрій; - Татарські набіги кін. ХVІІ ст.; - Будівництво Ізюмської оборонної лінії; - Ліквідація автономії Слобідської України; - Місто Харків – центр Слобідсько-Української губернії; - Харківське намісництво; Для виконання завдань користуватися різноманітними джерелами інформації.
Добавил: Lushele |
Просмотров: 2817 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 1
1 Елена  
0
Господа! Вы вообще имеете представление о том, как должна подаваться информация на сайте, тем более для учеников?!

Ни разделений путных по классам, ни выделения информации по важности. Т.е. вы нарушили все требования эргономики, какие только смогли.
Посмотрите, как это реализовала 131 школа: http://www.sch131.at.ua/index/0-37.

Сайт невозможно найти ни через один известный поисковик.


Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]