Субота
18.11.2017
15:56
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Наш опрос
МАН и Краеведенье:
Всього відповідей: 111
Мини-чат
200
Харьковская специализированная школа №18
Главная » Доска объявлений (114)

Розклад дзвінків [11]Шпаргалка [70]
Волонтерський рух [2]Цікаве [5]
Наукова діяльність [13]Завітайте до альбому "Захист МАН " [3]
Розклад гуртків,факультативів та секцій [4]Новини [4]
Досягнення учнів [2]ЮНЕК [0]
Журнал "Симфонія життя" [0]

26 лютого в ХДПУ ім. Г. С. Сковороди відбудеться конференція "Краєзнавство і вчитель-2011"
 
Всіх бажаючих запрошуємо прийняти участь в роботі конференції.
Тези в електроному та друкованому виді подати до 17 січня 2011 каб. №17
 
Наукова діяльність | Переглядів: 369 | Дата: 11.01.2011 | Коментарі (0)


ІСТОРІЯ МІСТ І СІЛ УКРАЇНИ

Методи дослідження напряму «Туристсько-краєзнавчий маршрут»

Структура роботи

 

Розробки екскурсійних та 5-ти денних туристсько-краєзнавчих маршрутів складаються за схемою відповідно до методик написання подібних матеріалів. Робота повинна відображати туристсько–краєзнавчі, рекреаційні можливості як усього маршруту, так і окремих його об’єктів:

 

1.     Титульний аркуш.

2.     Анкета учасника (дані про авторську групу або автора; місто (село), район, область, навчальний заклад, клас (група), назва гуртка, прізвище, ім'я, по батькові кожного учасника і керівника групи, контактний телефон (при наявності), іншу додаткову інформацію про авторів, фото).

3.     Зміст.

4.     Вступна частина (довідкові дані про екскурсійний маршрут: тематика, перелік населених пунктів та екскурсійних об’єктів, сезонність, вид транспорту чи способу пересування, відстань).

5.     Схема маршруту.

6.     Опис оглядово-пізнавальних об’єктів на маршруті з графіком руху (місця ночівель, закладів харчування).

7.     Підсумки, висновки, рекомендації.

8.     Список літератури.

9.     Додатки (режим роботи екскурсійних об’єктів, розклад руху транспорту, фотографії учасників на об’єкті).

10.           Електронний варіант на диску.


Наукова діяльність | Переглядів: 359 | Дата: 02.01.2011 | Коментарі (0)

    ІСТОРІЯ МІСТ І СІЛ УКРАЇНИ

Методи дослідження напряму «Нарис-опис населеного пункту»

ІІ метод – комплексний

Структура роботи:

1.Титульна сторінка.

2. Анкета учасника (дані про авторську групу або автора; місто (село), район, область, навчальний заклад, клас (група), назва гуртка, прізвище, ім'я, по батькові кожного учасника і керівника групи, контактний телефон (при наявності), іншу додаткову інформацію про авторів, фото).

3. Зміст.

4. Анкета населеного пункту (повна назва, місце знаходження, адміністративне підпорядкування, існуючий/ вимираючий/зниклий населений пункт).

5. Вступ (перша згадка про населений пункт, походження назви, повнота, вичерпність).

6. Значні для населеного пункту історичні події (по хронології).

7. Видатні постаті (культурні діячі, спортсмени, директори колгоспів, шкіл, народні майстри тощо).

8. Сучасний стан.

9. Висновки.

10. Список джерел та літератури.

11. Список інформантів (якщо є)

12. Додатки (фотографії учасників на об’єктах, екскурсійних об’єктів, карти, схеми тощо).

13. Електронний варіант на диску.


Наукова діяльність | Переглядів: 383 | Дата: 02.01.2011 | Коментарі (0)

   ІСТОРІЯ МІСТ І СІЛ УКРАЇНИ

Методи дослідження напряму «Нарис-опис населеного пункту»

І метод – поетапне дослідження


Структура даної роботи на конкурс така:

1.Титульна сторінка.

2. Анкета учасника (дані про авторську групу або автора; місто (село), район, область, навчальний заклад, клас (група), назва гуртка, прізвище, ім'я, по батькові кожного учасника і керівника групи,  контактний телефон (при наявності), іншу додаткову інформацію про авторів, фото).

3. Зміст.

4. Анкета населеного пункту (повна назва, місце знаходження, адміністративне підпорядкування, існуючий/ вимираючий/зниклий населений пункт)

5. Вступ (перша згадка про населений пункт, походження назви, повнота, вичерпність)

6. Основна частина – матеріал дослідженого.

7. Висновки.

8. Список джерел та літератури.

9. Список інформантів (якщо є)

10. Додатки.

11. Електронний варіант на диску.


Наукова діяльність | Переглядів: 405 | Дата: 02.01.2011 | Коментарі (0)

     
СЛАВЕТНІ ЗЕМЛЯКИ –У СВІТОВІЙ КУЛЬТУРІ ТА У ПАМ’ЯТІ НАЩАДКІВ
 Структура роботи:  
 1.Титульна сторінка.

2. Анкета учасника (дані про авторську групу або автора; місто, район, область, навчальний заклад, клас (група), назва гуртка, прізвище, ім'я, по батькові кожного учасника і керівника групи, контактний телефон (при наявності), іншу додаткову інформацію про авторів, фото).

3. Зміст.

4. Вступ

5. Основна текстова частина обсягом до 10 друкованих сторінок яка складається з:

а) біографічної довідки славетного земляка з оглядом його внеску у світову культуру;

б) розробки екскурсії (опис маршруту та текст екскурсії) місцями, пов’язаними з подіями життя та наукової (мистецької, культурної тощо) творчості цієї особистості.

5. Висновки.

6. Список джерел та літератури.

7. Додатки: копії старих фотографій, архівних документів, сучасні фотографії вулиці та будинку, де проживала чи працювала особа, пам’ятника чи пам’ятної дошки, на її честь, музейних виставок та експозицій тощо.

8. Електронний варіант роботи (на диску CD).


Наукова діяльність | Переглядів: 377 | Дата: 02.01.2011 | Коментарі (0)

За підсумками оцінювання районних науково-дослідницьких робіт МАН визначені кращими роботи таких учнів нашої школи:

Секція математики :

 І місце – Мартовицький Вадим Віталійович, 9-Б клас (кер. Крячко Л.В.)

 Секція теоретичної фізики :

 І місце – Типтюк Юлія Сергіївна, 9-Б клас,(кер. Панченко О.М.)

 Секція англійської мови : 

 І місце – Свашенко Юрій Вадимович, 10–Б клас, (кер. Савицький О)

ІІ місце – Мерзлікіна Лілія Олексіївна, 10-Б клас, (кер. Бондаренко В.П.

 Секція зоології, ботаніки:

 І місце – Силкін Денис Олександрович, 9-Б клас, (кер. Кравцова О.В..)

 Секція історичного краєзнавства:

 ІІІ місце – Сарапіна Дарина Вікторівна, 10-Б клас, (кер.Курликова Л.В.)

– Жукова Ольга Ігорівна, 8–А клас, (кер. Жужельська О.І.)

 Секція історія України:

 І місце – Ткаченко Олександр Миколайович,10-Б клас, (кер. Соха І.В.)

 Секція етнології:

 І місце – Меренкова Валерія Сергіївна, 9-Б клас, (кер. Панченко О.М.)

 Секція української літератури:

ІІІ місце – Овчаренко Вікторія Станіславівна, 9-Б клас, (кер. Балала Л.М.)

        


МАН | Переглядів: 408 | Дата: 02.01.2011 | Коментарі (0)

У 2010- 2011 навчальному році призерами  II етапу (районного) стали 15 учнів школи:

                                                      з трудового навчання

 ІІ- Ашихмін В’ячеслав Олегович, 9-Б, Сотниченко Володимир Вікторович 

 І- Коваленко Дар’я Дмитрівна, 10-Б, Полякова Тетяна Сергіївна

ІІІ -Типлюк Юлія Сергіївна, 9-Б  Полякова Тетяна Сергіївна

                                                    з світової літератури

 ІІІ-  Сарапіна Дарина Вікторівна 10-Б,  Фінько Тамара Анатоліївна

                                                                                       з географії

ІІІ -  Халіна Олена Юріївна, 8-а,    Бєлєвцова Олена Михайлівна

 І- Сарапіна Дарина Вікторівна,  10-Б, Бєлєвцова Олена Михайлівна

                                                            з математики

 ІІІ- Оніщенко Ксенія Сергіївна, 7-А,   Шаталова Олені Георгіївна

 ІІІ- Мартовицький Вадим Віталійович, 9-Б,  Крячко Лариса Владиславівна

                                                           з англійської мови

 ІІ- Овчаренко Вікторія Станіславівна 9-Б,  Курликова Людмила Василівна 

І-Сарапіна Дарина Вікторівна,10 -Б, Курликова Людмила Василівна 

 ІІІ- Підопригора Оксана Леонідівна,10-Б,   Курликова Людмила Василівна

                                                                     з екології

     І-  Коваленко Дар`я  Дмитрівна,10-Б,   Кравцова Олександра Володимирівна

                                                             з української мови 

 ІІІ-  Підопригора Оксана Леонідівна, 10-Б, Шатілова Жанетта Василівна

                                                              з хімії

І -Силкін Денис Олександрович, 9-Б,  Гнатовська Тетяна Миколаївна

                                                           з біології

ІІІ-  Коваленко Дар`я Дмитрівна,10-Б, Кравцова Олександра Володимирівна

Нагороди | Переглядів: 443 | Дата: 02.01.2011 | Коментарі (0)

ПОВІДОМЛЯЄМО: Відповідно до умов прийому до вищих навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 18.09.2009 №873, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України від 06.10.2009 №930/16946, для конкурсного відбору осіб, які на базі повної загальної середньої освіти вступають до вищих навчальних закладів за сертифікатами Українського центру оцінювання якості освіти, враховується середній бал документа про повну загальну середню освіту. ДПА! На сайті Міністерства освіти і науки України 02.02.2010 розміщено Наказ МОН від 21.12.2009 №1151 Про внесення змін до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та Лист МОНіУ Про порядок закінчення навчального року. ЗНО! У розділі Зовнішнє незалежне оцінювання сайту Міністерства освіти і науки України (www.mon.gov.ua) розміщено детальну інформацію щодо даного питання
Новини | Переглядів: 444 | Дата: 28.03.2010 | Коментарі (0)

У В А Г А !

      

 

Всеукраїнська  акція

 

 "Живи,книго!”

 

у  2009-2010  навчальному році

 

 

   

 

         Книга – твій найкращий друг

 

 

Книги дружать з дітворою.

                                   Полюби їх у житті –

                                   І улюблені герої

                                   Будуть друзями в путі.

                                   Сторінки книжок завітних

                                   Всіх вас доброму навчать –

                                   Працювати і учитись,

                                   Україну шанувать.

 

Позаурочне життя | Переглядів: 605 | Дата: 17.03.2010 | Коментарі (1)

1.Складання спільного плану роботи між ХДПУ
   ім. Г. С. Сковороди та УІПА   -Жовтень
2.Проведення спільних науково-методичних заходів -Протягом року
3.Співпраця з науковими товариствами університету і академії-Протягом року
4. Участь в роботі конференції „IV козацькі читаннях”-Жовтень
5. Психолого-педагогічний семінар „Психолого-педагогічні основи організації навчально-пізнавальної діяльності учнів”-Грудень
6. Проходження практики студентами університету на базі школи-Грудень – січень
7. Участь в роботі міжнародної конференції „Учитель і краєзнавство 2010”-Лютий
8. Профорієнтаційна робота серед учнів 11 класів. Відвідування різних факультетів, співбесіди з викладачами різних кафедр-Березень – квітень
9. Науково-методичний семінар вчителів англійської мови „Формування лінгвокраєзнавчої компетентності старшокласників як засіб соціалізації учнів"- Березень
10. Складання списків абітурієнтів до вступу у ВНЗ- Травень

Наукова діяльність | Переглядів: 850 | Дата: 12.02.2010 | Коментарі (0)