Українська мова:
параграф 6-9, с.72-74 , впр.84, 87. Вивчити розряди сполучників на с. 213.( додатки)
Українська література 9-А: Г. Сковорода, скласти хронологічну таблицю „Життя і творчість Г. С. Сковороди”( бібліотека, інтернет).Читати байки ; вивчити „ Всякому місту звичай і права”
Зарубіжна література: 1. Використовуючи схеми, підручник, визначити особливості течій і стилів просвітницької доби. Чим класицизм був близьким Просвітництву? Що зумовило поєднання класицизму з Просвітництвом, а відтак його нове піднесення у ХV!!!ст. як неокласицизму? Які провідні риси просвітницького реалізму? Опрацювати матеріал підручника. Підготувати повідомлення про постать письменника Просвітництва Вольтера, обґрунтувати його приналежність до доби. Прочитати повість „Простак”. Визначити сенс назви повісті „Простак”
5 клас
Українська мова §13, с. 46-47(п. 1,2,3,4 під рубрикою „Запам’ятаймо”). Ліву частину таблиці перенести до зошита, а до правої частини придумати і записати по 5 власних прикладів. Скласти словосполучення. Вказати , як зв’язані слова в цих словосполученнях( див. П. 4,с.47 § 13
Мова ( яка?)...
Вивчати( що ?)...
З’єднати ( із чим?)...
Писати (як?)...
Малювати (чим?)...
Сперечатися (з ким?)...
§14, 15 (с. 50-51), опрацювати матеріал підручника, вивчити правило під рубрикою „ Запам’ятаймо”. Впр.90 (виконати письмово те, що вказано в завданні до вправи).
Укр. літ
Королів –Старий „ Потерчата”, „ Хуха – Моховинка”. Підготувати малюнки до твору, скласти план до змісту 2 казки. |