Завдання з історії. (третій тиждень канікул 16-20.11.09.)
5-й клас. Блок ІІ: Княжа Русь-Україна. Тема 3: Роздробленість Київської Русі. Монгольська навала (§8).
Завдання 1. Працюємо з історичною картою (стор. 58)
Завдання 2. Працюємо з датами та подіями (стор. 62)
6-й клас. Блок ІІІ: Передня Азія. Тема 5 - 6: Фінікія. Давньоєврейське царство (§18-19). Завдання 1. Працюємо з історичною картою (стор.92).
Завдання 2. Дайте стислі письмові відповіді на питання 1 (стор.93) та 2 ( стор. 98)
7-й клас. Історія України. Блок ІІ: Київська Русь кін. Х – пер. пол. ХІ ст. Тема 3: Політичний та соціально-економічний устрій Київської Русі (§ 9).
Завдання 1. Дайте усно відповіді на питання стор. 64.
Завдання 2. Робота з документами стор. 65.
8-й клас. Історія України. Блок ІІ: Українські землі у І пол. ХVІІ ст. Тема 4: Козацькі рухи 20-3- років ХVІІ ст. (§ 12)
Завдання 1. Працюємо з історичною картою (стор.79, 81, 82).
Завдання 2. Робота з документами стор. 83.
8-й клас. Всесвітня історія. Блок ІV: Західноєвропейські держави в ХVІ - І пол. ХVІІ ст. Тема 3: Нідерланди. (§ 9)
Завдання 1. Працюємо з історичною картою в атласі «Нідерландська революція» та к/картою. Завдання 2. Дайте стислі письмові відповіді на питання 6-8 стор. 63.
9-Б клас. Історія України. Блок ІІІ: Соціально-економічне життя народу та український національний рух пер. пол. ХІХ ст. Тема 2: Почато промислової революції. (§10)
Завдання 1. Усно проаналізувати схему стор. 59
Завдання 2. Дайте стислі письмові відповіді на питання 2-4 стор. 66.
9-Б клас. Всесвітня історія. Блок ІІ: Європа й Америка в І пол. ХІХ ст. Тема : Революції 1848-1849 рр. у Європі. (§13)
Завдання 1. Працюємо з історичною картою в атласі «Революції1848-1849 рр. у Європі» та к/картою.
Завдання 2. Заповнити таблицю стор. 113.
9 клас. Харківщинознавство. Блок ІV: Харківщина у ХVІІІ ст. Тема : Культура Харківщини в ХVІІІ ст.
Завдання. Підбір матеріалу до тем (на вибір). Матеріал включає: - Архітектура; - Освіта; - Наука; - Мистецтво; - Література; - Малярство; - Ваша тема.
Українська мова. Виконати впр.87 та 95. Опрацювати "Запитання і завдання для самоконтролю" ( стор. 78 - 79) у зручному для вас форматі (тези, "ключові слова", схеми, таблиці тощо).
Українська література. Письмово проаналізувати філософський трактат "Вступні двері до християнської добронравності" та афоризми митця або написати твір: "Моє розуміння положень філософії Г.Сковороди".
6 клас: за параграфом 15 засвоїти поняття „мінерали”, гірські породи”. Написати твір „ Історія...( гірська порода за вибором - кам’яне вугілля, нафта, сіль, крейда, граніт,золото, мідь),описавши спосіб утворення, властивості, зовнішній вигляд, використання.
7 клас: пропоную продовжити подорож по річці, описавши природу місцевості за планом: рельєф, клімат, грунти, рослини, тварини. Для виконання роботи необхідно опрацювати матеріали параграфів 17- 19 та використовувати відповідні карти атласу.
8 клас: опрацювати тему „ Мінерально- сировинні ресурси”. Нанести на карту найбільші вугільні басейни, нафтогазоносні райони України.
9 клас: продовжуємо готуватися до іспитів- у білеті 27 необхідно охарактеризувати енергетичну промисловість України. На карту нанести найбільші Тес, ГЕС,АЕС України.Для тих учнів, яким цікаво дізнатися як отримують електрострум на різних типах електростанцій, пропоную підготувати пояснення для однокласників з використанням наочних посібників( ілюстрацій, схем, макетів або моделей). Тим, хто бажає показати, що він володіє інформаційними технологіями можна підготувати презентацію на тему „ Альтернативні джерела енергії”.
11- В клас: ознайомитися з типологією підприємств у різних країнах( теми 1, 2, 3). .
Намалюйте силуети птахів та тварин. (Підручник, с 38)
4-й
кл.:
Намалюйте силуетні образи тварин, намагаючись передати іхні поведінку, характер, рухи. (Альбом із шаблонами,
24-27; Підручник, с 49-54).
5-й
кл.:
Намалюйте "Дерево життя". На гілках символічного дерева розмістіть комах, птахів, тварин. Зважайте, що небуденності, казковості надають зображенню колір та орнаменти. (Альбом із шаблонами, 30-31; Підручник, с 84-85).
6-й
кл.:
Створити пейзаж рідного краю. Передайте глибину простору за допомогою акварельних фарб, застосовуючи закони повітряної перспективи. (Альбом із шаблонами, 27-29).
7-й
кл.:
Побудова будинку у кутовій перспективі. Намалювати малюнок "Моя школа". (Альбом із шаблонами, с 20-21).
11-Б Готуємось до ЗНО. Повторити розділи з алгебри і початків аналізу: "Натуральні числа і дії над ними." "Раціональні числа,та дії над ними" До кожного розділу виконати тренувальні вправи та тестові завдання, можна користуватися (О.Ю. Харік Зовнішнє оцінювання з математики) або іншою літературою.
6 кл.Тема: Внутрішня будова Землі. За §10 засвоїти поняття "Земна кора",літосфера. Замалювати схему "Внутрішня будова Землі"
7 кл.За темою "Води суходолу" за власним вибором описати річку за планом.
8 кл.За темою "Геологічна будова" скласти таблицю "Особливості природи України в різні ери"
Ера
Періоди
Особливості природи
Гірські породи
9 кл.Продовжуємо готуватися до іспитів. За §13 Білет 11(1) Охарактеризувати палевно-енергетичні ресурси України та Харківської області. Білет 20(2) Охарактеризувати паливну промисловість. Нанести на контурну карту головні вугільні басейни, нафтогазоносні райони.
11-В кл. Самостійно опрацювати тему "Правові,політичні,соціальні аспекти підприємства" Скласти логічно-опорний конспект за матеріалами підручника (тема 7,8)
Ст. 34-35 вивчити все про речення, впр.48-49 письмово § 6 ст. 38, впр.55,60повністью, впр. 58, завдання 1,2
Українська література
6клас
Стор. 64-68 читати, відповідати на запитання , на ст. 66 вивчити вірш «Як дитиною бувало», Ст. 69-91, опрацювати матеріал., переказувати, відповідати на запитання усно Ст.89-90 дати відповіді на запитання письмово Ст. 90 письмово завдання №21
8клас
Ст.64-88 опрацювати відповідний текст підручника Прочитати «Слово про похід Ігорів» Виконати тест письмово ст. 89-90 Прочитати легенди про Івана Сірка, Юрій Мушкетик «Селена» Ст. 92-107 опрацювати матеріал, вивчити поезії «Думи мої, думи мої…», «Минають дні, минають ночі…»
АВ с.22 А(вставити пропущені
дієслова), АВ с.23 В(доповнити речення модальними дієсловами), сю31 С(вивчити,
що не можна робити в школі), с.32 Д(розіграти діалог), проект про школу, АВ
с.27(підписати малюнки), АВ с.28 В(скласти речення), с.41 Е(прочитати і
відмітити правдиві речення)
5-б
РЗ с.49 №3,4(додати дієслова),
№3,4 с.80(відповіді на запитання), РЗ №5,7 с.51(відповіді на запитання), опис
тварини, проект про тварину, вивчити пісню, №4 с.83(скласти речення)
6-а,6-б
№5 с.73(написати листівку), №3 с.74(заповнити
карту), №7 с.75(скласти діалог), №4 с.77(відповіді на запитання), №6
с.79(написати лист), №6 с.81(скласти запитання), проект про США або
Великобританію
№10 с.90(знайти помилки), №11
с.92(написати лист), твір про спорт, №20 с.92(опис малюнків),№8 с.94 і№11
с.95(вибрати правильне слово), №13 с.95(пояснити свій вибір), №17 с.97(опис
малюнків), №19 с.97(твір), проект про спорт
2.У зошиті наведи приклади виявів мужності людьми з обмеженими можливостями.
3. Подумайте та запишить у зошиті , чим ви можете допомогти бабусі , якщо їй треба закапати краплі у вухо ( використовуй матеріал практичної роботи №2 на стор. 70-71 підручника ).
1. Виконайте у робочому зошиті завдання уроків 7,8,9 ( стор. 24-30 ).
2. Розробити свій власний проект щодо того ,якими засобами особистої гігієни слід користуватися, якщо виникає окрема життєва ситуація.Використовуйте вибірково хід роботи на стор. 56 підручника.
3.Перед виконанням завдань уважно прочитайте параграфи 7-9 підручника.