Д/З ПО ИСТОРИИ - Шпаргалка - Доска объявлений - Харьковская Специализированная Школа №18 І-ІІІ ст
Четвер
08.12.2016
18:02
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Наш опрос
Оцените наш сайт
Всього відповідей: 304
Мини-чат
200
Харьковская Специализированая Школа №18
Главная » Доска объявлений » Шпаргалка

Д/З ПО ИСТОРИИ
09.11.2009, 12:39
Завдання з історії. (другий тиждень карантину 9-13.11.09.)
5-й клас. Блок ІІ: Княжа Русь-Україна. Тема 2: Розквіт Київської Русі. Володимир Великий та Ярослав Мудрий.
 Завдання 1. Вчимо дати. - … - хрещення Русі4 - …-… - правління Володимира Великого; - …-… - правління Ярослава Мудрого; - … - розгром печенігів Ярославом Мудрим.
Завдання 2. Характеристика В.Великого та Я. Мудрого за алгоритмом: 1. Назвіть час і місце правління князя. Які події вплинули на становлення його як особистості. 2. Найкращі риси характеру князя. Визначте ступінь відповідності особистих якостей задачам, які вирішував історичний діяч. 3. Які зміни в державі проводив князь. 4. У чому полягало значення діяльності історичної особи. 5. Дайте власну оцінку історичної особи та її діяльності.
Завдання 3. Працюємо з історичною картою ( стор. 50 ).
Для виконання завдань треба прочитати §7, оповідання «Зерна мудрості» (стор. 51) та опрацювати карту атласу «Русь за часів В.Великого та Я. Мудрого».
6-й клас. Блок ІІІ: Передня Азія. Тема 3 - 4: Ассирія. Халдейське царство.
 Завдання 1. Заповніть таблицю. Запитання для порівняння Ассирійська імперіяХалдейське царство
Населення
Територія
Період розквіту
Причини загибелі
Завдання 2. Виконати завдання на контурних картах «Ассирія» та «Халдейське царство».
 Для виконання завдань треба прочитати §16-17 та опрацювати карти атласу «Ассирія» та «Халдейське царство».
7-й клас. Історія України. Блок ІІ: Київська Русь кін. Х – пер. пол. ХІ ст. Тема 2: Київська держава за часів правління Ярослава Мудрого.
Завдання 1. Заповнити таблицю. Князь, роки правлінняВнутрішня політикаЗовнішня політика

Завдання 2. Дати відповідь на питання № 2 (стор.57).
Завдання 3. Опрацювати матеріал атласу та контурної карти «Київська держава за часів Я. Мудрого».
Для виконання завдань треба прочитати §8 та опрацювати карту атласу «Київська держава за князювання В. Великого та Я. Мудрого».
7-й клас. Всесвітня історія. Блок ІІ: Релігійне та культурне життя середньовічної Європи. Тема 1-2: Релігія та церква середньовічній Європі. Христові походи.
 Завдання 1. Робота з історичною картою. Розглянути карту історичного атласу «Християнська церква в Європі у VІ – ХV ст.» і дати відповіді на питання. 1. Чи можна сказати, дивлячись на карту, що кордони церковного розколу повторюють кордони Східної та Західної Римської імперій. 2. Назвіть народи, які сповідували католицтво. 3. Назвіть народи, які прийняли християнство.
Завдання 2. Дати характеристику білому та чорному духовенству.
Завдання 3. Скласти речення зі словами: А) кардинали, конклав, реформа; Б) єресь, церква, індульгенція. Завдання 4. Заповнити таблиці. Таблиця 1. «Мета учасників хрестових походів». Учасники хрестових походівМета учасників хрестових походів
Спільна мета
Звільнити Гроб Господень з рук невірних
Відмінності
Селяни
Лицарі
Сеньйори
Купці
Духівництво
Таблиця 2. «Христові походи». Подія Дата Учасники Результат Значення

Таблиця 3. «Наслідки хрестових походів». Позитивні Негативні

Для виконання завдань треба прочитати §1 ,опрацювати карту «Християнська церква в Європі у VІ – ХV ст.».
8-й клас. Історія України. Блок ІІ: Українські землі у І пол. ХVІІ ст. Тема 3: Українське козацтво в І чвер. ХVІІ ст. Петро Канашевич – Сагайдачний.
Завдання1. Скласти хронологічну таблицю морських походів козаків.
Завдання 2. Внесок гетьмана П. Конашевича – Сагайдачного в розвиток України можна визначити рядом дієслів. Щоб картина була повною, доповніть їх. Гетьман П. Конашевич – Сагайдачний: Завершив … Здійснив … Переміг … Упорядкував … Відстоював … Зміцнив … Уславився …
Завдання 3. Скласти простий план «Хотинська війна».
Для виконання завдань треба прочитати §11 ,опрацювати карту «діяльність П. Конашевича – Сагайдачного ».
8-й клас. Всесвітня історія. Блок ІV: Західноєвропейські держави в ХVІ - І пол. ХVІІ ст. Тема 2: Іспанія.
Завдання 1. Визначте основні риси: - Соціально-економічного розвитку - Політичного розвитку. Завдання 2. Заповніть таблицю «Повстання комунерос». Причини повстанняДата Подія Причини поразки

Завдання 3. Із запропонованих завдань виконати одне на вибір. 1. Що спільного в правлінні Карла V та Філіппа ІІ? 2. Схарактеризуйте основні напрямки політики Філіппа ІІ. Чому його називали «Ваша Католицька Величність»? 3. Визначте причини перемого іспанців у битві під Лепанто. 4. Якими були наслідки правління Філіппа І для Іспанії?
Для виконання завдань треба прочитати §8 та опрацювати карту атласу «Держави Європи».
8-й клас. Харківщинознавство. Блок ІV: Харківщина у ХVІІІ ст. Тема 1: Адміністративно-територіальний устрій Харківщини. Зміна політичного значення території Харківщини.
Завдання. Підбір матеріалу до тем (на вибір). Матеріал включає: - Адміністративний устрій; - Татарські набіги кін. ХVІІ ст.; - Будівництво Ізюмської оборонної лінії; - Ліквідація автономії Слобідської України; - Місто Харків – центр Слобідсько-Української губернії; - Харківське намісництво;
 Для виконання завдань користуватися різноманітними джерелами інформації.
9 клас. Харківщинознавство. Блок ІV: Харківщина у ХVІІІ ст. Тема : Економічний розвиток Харківщини.
Завдання. Підбір матеріалу до тем (на вибір). Матеріал включає: - Особливості економічного розвитку Харківщини; - Сільське господарство; - Промисли; - Торгівля; - Побут населення Харківщини.
 Для виконання завдань користуватися різноманітними джерелами інформації.
9-Б клас. Історія України. Блок ІІІ: Соціально-економічне життя народу та український національний рух пер. пол. ХІХ ст. Тема 1: Сільське господарство і аграрні відносини на українських землях.
Завдання 1. Заповнити таблицю. Ознаки панщинної системи господарювання
Ознаки, що свідчили про розвиток ринкових відносин і занепад поміщицької системи господарювання.

Завдання 2. Проаналізуйте зміст аграрної реформи 1848р. У чому її значення? Поміркуйте над цим процесом. Закономірним чи випадковим він був в історії українських земель.
 Для виконання завдань треба прочитати §9.
9-Б клас. Всесвітня історія. Блок ІІ: Європа й Америка в І пол. ХІХ ст. Тема : Суспільно-політичні течії та рухи у 20-ті роки ХІХ ст.
Завдання : прочитати §12; опрацювати документ після цих параграфів; дати стислі письмові відповіді на питання після параграфу.
Добавил: Lushele |
Просмотров: 1806 | Рейтинг: 2.3/3 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]