П`ятниця
19.04.2024
06:40
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Наш опрос
МАН и Краеведенье:
Всього відповідей: 112
Мини-чат
200
Харьковская Специализированая Школа №18
Главная » Доска объявлений » Наукова діяльність

В категории объявлений: 13
Показано объявлений: 1-13


Сортировать по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
26 лютого в ХДПУ ім. Г. С. Сковороди відбудеться конференція "Краєзнавство і вчитель-2011"
 
Всіх бажаючих запрошуємо прийняти участь в роботі конференції.
Тези в електроному та друкованому виді подати до 17 січня 2011 каб. №17
 
Наукова діяльність | Переглядів: 707 | Дата: 11.01.2011 | Коментарі (0)


ІСТОРІЯ МІСТ І СІЛ УКРАЇНИ

Методи дослідження напряму «Туристсько-краєзнавчий маршрут»

Структура роботи

 

Розробки екскурсійних та 5-ти денних туристсько-краєзнавчих маршрутів складаються за схемою відповідно до методик написання подібних матеріалів. Робота повинна відображати туристсько–краєзнавчі, рекреаційні можливості як усього маршруту, так і окремих його об’єктів:

 

1.     Титульний аркуш.

2.     Анкета учасника (дані про авторську групу або автора; місто (село), район, область, навчальний заклад, клас (група), назва гуртка, прізвище, ім'я, по батькові кожного учасника і керівника групи, контактний телефон (при наявності), іншу додаткову інформацію про авторів, фото).

3.     Зміст.

4.     Вступна частина (довідкові дані про екскурсійний маршрут: тематика, перелік населених пунктів та екскурсійних об’єктів, сезонність, вид транспорту чи способу пересування, відстань).

5.     Схема маршруту.

6.     Опис оглядово-пізнавальних об’єктів на маршруті з графіком руху (місця ночівель, закладів харчування).

7.     Підсумки, висновки, рекомендації.

8.     Список літератури.

9.     Додатки (режим роботи екскурсійних об’єктів, розклад руху транспорту, фотографії учасників на об’єкті).

10.           Електронний варіант на диску.


Наукова діяльність | Переглядів: 674 | Дата: 02.01.2011 | Коментарі (0)

    ІСТОРІЯ МІСТ І СІЛ УКРАЇНИ

Методи дослідження напряму «Нарис-опис населеного пункту»

ІІ метод – комплексний

Структура роботи:

1.Титульна сторінка.

2. Анкета учасника (дані про авторську групу або автора; місто (село), район, область, навчальний заклад, клас (група), назва гуртка, прізвище, ім'я, по батькові кожного учасника і керівника групи, контактний телефон (при наявності), іншу додаткову інформацію про авторів, фото).

3. Зміст.

4. Анкета населеного пункту (повна назва, місце знаходження, адміністративне підпорядкування, існуючий/ вимираючий/зниклий населений пункт).

5. Вступ (перша згадка про населений пункт, походження назви, повнота, вичерпність).

6. Значні для населеного пункту історичні події (по хронології).

7. Видатні постаті (культурні діячі, спортсмени, директори колгоспів, шкіл, народні майстри тощо).

8. Сучасний стан.

9. Висновки.

10. Список джерел та літератури.

11. Список інформантів (якщо є)

12. Додатки (фотографії учасників на об’єктах, екскурсійних об’єктів, карти, схеми тощо).

13. Електронний варіант на диску.


Наукова діяльність | Переглядів: 738 | Дата: 02.01.2011 | Коментарі (0)

   ІСТОРІЯ МІСТ І СІЛ УКРАЇНИ

Методи дослідження напряму «Нарис-опис населеного пункту»

І метод – поетапне дослідження


Структура даної роботи на конкурс така:

1.Титульна сторінка.

2. Анкета учасника (дані про авторську групу або автора; місто (село), район, область, навчальний заклад, клас (група), назва гуртка, прізвище, ім'я, по батькові кожного учасника і керівника групи,  контактний телефон (при наявності), іншу додаткову інформацію про авторів, фото).

3. Зміст.

4. Анкета населеного пункту (повна назва, місце знаходження, адміністративне підпорядкування, існуючий/ вимираючий/зниклий населений пункт)

5. Вступ (перша згадка про населений пункт, походження назви, повнота, вичерпність)

6. Основна частина – матеріал дослідженого.

7. Висновки.

8. Список джерел та літератури.

9. Список інформантів (якщо є)

10. Додатки.

11. Електронний варіант на диску.


Наукова діяльність | Переглядів: 732 | Дата: 02.01.2011 | Коментарі (0)

     
СЛАВЕТНІ ЗЕМЛЯКИ –У СВІТОВІЙ КУЛЬТУРІ ТА У ПАМ’ЯТІ НАЩАДКІВ
 Структура роботи:  
 1.Титульна сторінка.

2. Анкета учасника (дані про авторську групу або автора; місто, район, область, навчальний заклад, клас (група), назва гуртка, прізвище, ім'я, по батькові кожного учасника і керівника групи, контактний телефон (при наявності), іншу додаткову інформацію про авторів, фото).

3. Зміст.

4. Вступ

5. Основна текстова частина обсягом до 10 друкованих сторінок яка складається з:

а) біографічної довідки славетного земляка з оглядом його внеску у світову культуру;

б) розробки екскурсії (опис маршруту та текст екскурсії) місцями, пов’язаними з подіями життя та наукової (мистецької, культурної тощо) творчості цієї особистості.

5. Висновки.

6. Список джерел та літератури.

7. Додатки: копії старих фотографій, архівних документів, сучасні фотографії вулиці та будинку, де проживала чи працювала особа, пам’ятника чи пам’ятної дошки, на її честь, музейних виставок та експозицій тощо.

8. Електронний варіант роботи (на диску CD).


Наукова діяльність | Переглядів: 709 | Дата: 02.01.2011 | Коментарі (0)

1.Складання спільного плану роботи між ХДПУ
   ім. Г. С. Сковороди та УІПА   -Жовтень
2.Проведення спільних науково-методичних заходів -Протягом року
3.Співпраця з науковими товариствами університету і академії-Протягом року
4. Участь в роботі конференції „IV козацькі читаннях”-Жовтень
5. Психолого-педагогічний семінар „Психолого-педагогічні основи організації навчально-пізнавальної діяльності учнів”-Грудень
6. Проходження практики студентами університету на базі школи-Грудень – січень
7. Участь в роботі міжнародної конференції „Учитель і краєзнавство 2010”-Лютий
8. Профорієнтаційна робота серед учнів 11 класів. Відвідування різних факультетів, співбесіди з викладачами різних кафедр-Березень – квітень
9. Науково-методичний семінар вчителів англійської мови „Формування лінгвокраєзнавчої компетентності старшокласників як засіб соціалізації учнів"- Березень
10. Складання списків абітурієнтів до вступу у ВНЗ- Травень

Наукова діяльність | Переглядів: 1278 | Дата: 12.02.2010 | Коментарі (0)

 

Захист науково-дослідницьких робіт (9.00 – 17.00)

23 січня, субота для Спузяк Г.

Відділення хімії та біології: секції медицини; психології; ботаніки та лісознавства;

ХНУ ім. В.Н. Каразіна, північний корпус

31 січня, неділя для Іванової Т.

Відділення економіки

Харківський національний економічний університет, пр. Леніна, 9а


Наукова діяльність | Переглядів: 699 | Дата: 19.01.2010 | Коментарі (0)

Предмет

Дата

Іноземні мови

неділя

24.01.2010 р.

Біологія

субота

30.01.2010 р.

Хімія

четверг

04.02.2010 р.

Наукова діяльність | Переглядів: 699 | Дата: 19.01.2010 | Коментарі (0)

Шанавні друзі!
Щиро вітаємо вас з високими досягненнями в І етапі конкурсу-захисту МАН -2010!
Бажаємо Вам нових злетів і наукових досягнень!
Велика подяка вашим батькам і вчителям-керівникам.
Адміністрація школи

Іванова Т. - 11-В клас, кер. Агафонова Г. В.
Радько О.-11-Б клас, кер. Панченко О. М.
Спузяк Г. - 11-Б клас, кер. Кравцова О. В.
Мардупенко О. - 11-В клас, кер. Гнатовська Т. М.
Султанова О. - 11-Б клас, кер. Крячко Л. В.
Расщупкіна А. 9-В клас, кер. Савицький О. В.
Наукова діяльність | Переглядів: 709 | Дата: 19.01.2010 | Коментарі (0)

ВІТАЄМО!!!

 

КОМАНДУ ПЕРЕМОЖЦІВ ТУРНІРУ ЮНИХ ГЕОГРАФІВ В СКЛАДІ:

ІВАНОВОЇ ТЕТЯНИ

ПИСЕМСЬКОЇ НАТАЛІ

КОРОЛЬ ТЕТЯНИ

КЛІНОВОЇ МАРГАРИТИ

ЗА І МІСЦЕ В РАЙОННОМУ ЕТАПІ

 

ДІВЧАТА, БАЖАЄМО ВАМ НОВИХ НАУКОВИХ ДОСЯГНЕНЬ І НАТХНЕННЯ!

 

ОКРЕМА ПОДЯКА КЕРІВНИКОВІ КОМАНДИ ВЧИТЕЛЮ ГЕОГРАФІЇ БЄЛЄВЦОВІЙ О.М.

 

АДМІНІСТРАЦІЯ ШКОЛИ

 

Наукова діяльність | Переглядів: 736 | Дата: 25.09.2009 | Коментарі (0)

РОЗПОЧАЛИСЯ  РАЙОННІ І МІСЬКІ ТУРНІРИ .
Питання ІІ міського турніру юних географів

(2009-2010 навчальний рік)

1.            (2) «Суспільство здійснює як деструктивні, так і конструктивні впливи на природу Землі». Розкрийте зміст цього висловлювання. Наведіть приклади облаштування природного середовища людиною.

2.            (3) «Ландшафт - оберіг національної культури». Спробуйте підтвердити цей вислів конкретними прикладами.

3.            (4) Доведіть правильність думки: «Географічні інформаційні системи - потужна галузь глобальної економіки». Яку роль відіграють геоінформаційні системи в освіті, науці та суспільному житті України?

4.            (5) Оцініть сучасне геополітичне положення України. Як впливає на геополітику забезпеченість держави природним газом?

5.            (6) Чи мають рацію ті науковці, які вважають необхідним вивчення природних ресурсів Антарктиди, враховуючи межі територіальних інтересів країн регіону? Яким Ви вбачаєте майбутнє цієї частини світу?

6.            (9) Причиною зростання кількості катастрофічних паводків на річках Українських Карпат є інтенсивна господарська діяльність в їх річищах і на водозборах, а не глобальні зміни клімату. Аргументуйте «за» і «проти» цього твердження.

7.            (11) Як, на Вашу думку, приватизація землі в Україні може вплинути на розвиток аграрного сектора національної економіки?

8.            (14) Поясніть вислів відомого вченого-географа М.М. Баранського: «Люди не перелітні птахи, і їхнє переселення пояснюється не біологічними, а суспільними законами». Назвіть ці суспільні закони, що зумовлюють міграційні процеси, а також поясніть наслідки міграцій та періоди великих масових переселень. Зокрема й українців.

9.            (15) Сучасне промислове виробництво використовує велику кількість води. За даними ООН щороку зростають потреби в прісній воді. Запропонуйте власний проект щодо розв'язання проблеми забезпечення прісною водою людства на найближче майбутнє.

10.       (16) Висловіть думку щодо твердження «Географія - це ще не все, але все інше без географії ніщо».

11.       (17) Відомий учений В.М. Фріндланд назвав строкатість карти ґрунтів «чарівним перським килимом», на якому позначені усі таємничі секрети природи. На прикладі ґрунтового покриву України доведіть це твердження.

12.       (19) За «цивілізаційною» теорією відомого політолога Самуеля Гантінгтона межа між православною східною і католицькою західною цивілізаціями проходить через територію України. Чи загрожує це українській державності? Відповідь обґрунтуйте.

(В дужках вказано нумерацію відповідно до переліку питань V Всеукраїнського турніру юних географів)

 

Наукова діяльність | Переглядів: 1335 | Дата: 16.09.2009 | Коментарі (1)



Шановні діти і батьки!

в школі розпочало роботу наукове товариство "Епсилон", запрошуємо до співпраці.

Консультації з питань роботи ШНТ "Епсилон":

пон.  10.00-12.00
сер.  11.00-13.00
пт.     9.00-11.00
Наукова діяльність | Переглядів: 626 | Дата: 02.09.2009