Методи дослідження напряму
«Туристсько-краєзнавчий маршрут»
Структура роботи
Розробки екскурсійних та 5-ти денних туристсько-краєзнавчих маршрутів
складаються за схемою відповідно до методик написання подібних матеріалів.
Робота повинна відображати туристсько–краєзнавчі, рекреаційні можливості як
усього маршруту, так і окремих його об’єктів:
1.Титульний аркуш.
2.Анкета учасника (дані
про авторську групу або автора; місто (село), район, область, навчальний
заклад, клас (група), назва гуртка, прізвище, ім'я, по батькові кожного
учасника і керівника групи, контактний телефон (при наявності), іншу додаткову інформацію про авторів, фото).
3.Зміст.
4.Вступна частина (довідкові дані про екскурсійний маршрут:
тематика, перелік населених пунктів та екскурсійних об’єктів, сезонність, вид
транспорту чи способу пересування, відстань).
5.Схема маршруту.
6.Опис оглядово-пізнавальних об’єктів на маршруті з
графіком руху (місця ночівель, закладів харчування).
7.Підсумки, висновки, рекомендації.
8.Список літератури.
9.Додатки (режим роботи екскурсійних об’єктів, розклад руху
транспорту, фотографії учасників на об’єкті).
Методи дослідження напряму
«Нарис-опис населеного пункту»
ІІ метод – комплексний
Структура роботи:
1.Титульна сторінка.
2. Анкета учасника (дані про авторську групу або
автора; місто (село), район, область, навчальний заклад, клас (група), назва
гуртка, прізвище, ім'я, по батькові кожного учасника і керівника групи, контактний
телефон (при наявності), іншу додаткову інформацію про авторів, фото).
3. Зміст.
4. Анкета населеного пункту (повна назва, місце знаходження,
адміністративне підпорядкування, існуючий/ вимираючий/зниклий населений пункт).
5. Вступ (перша згадка про населений пункт, походження назви, повнота,
вичерпність).
6. Значні для населеного пункту історичні події (по хронології).
7. Видатні постаті (культурні діячі, спортсмени, директори колгоспів, шкіл,
народні майстри тощо).
8. Сучасний стан.
9. Висновки.
10. Список джерел та літератури.
11. Список інформантів (якщо є)
12. Додатки (фотографії учасників на об’єктах, екскурсійних об’єктів,
карти, схеми тощо).
Методи дослідження напряму
«Нарис-опис населеного пункту»
І
метод – поетапне дослідження
Структура даної роботи на конкурс така:
1.Титульна сторінка.
2. Анкета учасника (дані про авторську групу або
автора; місто (село), район, область, навчальний заклад, клас (група), назва
гуртка, прізвище, ім'я, по батькові кожного учасника і керівника групи,контактний телефон (при наявності), іншу додаткову інформацію про авторів, фото).
3. Зміст.
4. Анкета населеного пункту (повна назва, місце знаходження,
адміністративне підпорядкування, існуючий/ вимираючий/зниклий населений пункт)
5. Вступ (перша згадка про населений пункт, походження назви, повнота,
вичерпність)
СЛАВЕТНІ ЗЕМЛЯКИ –У СВІТОВІЙ КУЛЬТУРІ ТА У ПАМ’ЯТІ
НАЩАДКІВ
Структура роботи:
1.Титульна сторінка.
2. Анкета учасника (дані про авторську
групу або автора; місто, район, область, навчальний заклад, клас (група), назва
гуртка, прізвище, ім'я, по батькові кожного учасника і керівника групи,
контактний телефон (при наявності), іншу додаткову інформацію про авторів,
фото).
3. Зміст.
4. Вступ
5. Основна текстова частина обсягом до 10 друкованих сторінок яка складається
з:
а) біографічної довідки славетного
земляка з оглядом його внеску у світову культуру;
б) розробки екскурсії (опис маршруту та
текст екскурсії) місцями, пов’язаними з подіями життя та наукової (мистецької,
культурної тощо) творчості цієї особистості.
5. Висновки.
6. Список джерел та
літератури.
7. Додатки: копії старих
фотографій, архівних документів, сучасні фотографії вулиці та будинку, де
проживала чи працювала особа, пам’ятника чи пам’ятної дошки, на її честь,
музейних виставок та експозицій тощо.
ПОВІДОМЛЯЄМО:
Відповідно до умов прийому до вищих навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 18.09.2009 №873, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України від 06.10.2009 №930/16946, для конкурсного відбору осіб, які на базі повної загальної середньої освіти вступають до вищих навчальних закладів за сертифікатами Українського центру оцінювання якості освіти, враховується середній бал документа про повну загальну середню освіту.
ДПА!
На сайті Міністерства освіти і науки України 02.02.2010 розміщено Наказ МОН від 21.12.2009 №1151 Про внесення змін до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та Лист МОНіУ Про порядок закінчення навчального року.
ЗНО!
У розділі Зовнішнє незалежне оцінювання сайту Міністерства освіти і науки України (www.mon.gov.ua) розміщено детальну інформацію щодо даного питання
ім. Г. С. Сковороди та УІПА -Жовтень 2.Проведення спільних науково-методичних заходів -Протягом року
3.Співпраця з науковими товариствами університету і академії-Протягом року
4. Участь в роботі конференції „IV козацькі читаннях”-Жовтень
5. Психолого-педагогічний семінар „Психолого-педагогічні основи організації навчально-пізнавальної діяльності учнів”-Грудень 6. Проходження практики студентами університету на базі школи-Грудень – січень 7. Участь в роботі міжнародної конференції „Учитель і краєзнавство 2010”-Лютий
8. Профорієнтаційна робота серед учнів 11 класів. Відвідування різних факультетів, співбесіди з викладачами різних кафедр-Березень – квітень 9. Науково-методичний семінар вчителів англійської мови „Формування лінгвокраєзнавчої компетентності старшокласників як засіб соціалізації учнів"- Березень 10. Складання списків абітурієнтів до вступу у ВНЗ- Травень