РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧАСНИКІВ НВП - 20 Грудня 2010 - Харьковская Специализированная Школа №18 І-ІІІ ст
Четвер
31.07.2014
10:22
Разделы новостей
Нагородження [4]
Привітання! [16]
Новини [38]
Бібліотека [1]
Профспілки [0]
Форма входа
Календарь новостей
«  Грудень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 0
Гостей: 0
Пользователей: 0
Наш опрос
Оцените наш сайт
Всього відповідей: 291
Мини-чат
200
Харьковская Специализированая Школа №18
Главная » 2010 » Грудень » 20 » РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧАСНИКІВ НВП
РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧАСНИКІВ НВП
15:19
РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧАСНИКІВ НВП
Знайомтеся ! Сьогодні наша бібліотека це:
 
  •  відділ обслуговування молодших школярів;
  •  абонемент 5-12 класів;
  •  читальний зал;
  •  шкільна бібліотека
  •  книгосховище.
 
Інформаційні ресурси сьогодні :
 
Представлені у 2 видах: друкованому і цифровому  і нараховують 35360 тисяч одиниць зберігання з них:
·підручники – 17298 екземплярів;
· художня література – 14214 екземплярів;
· брошури, журнали – 3848 екземплярів;
· періодика – 11 найменувань;
· фонд творчих робіт учнів – 35 одиниць,
  в електронному виді -  15 .
· фонд медіатеки – 116 одиниць
   Говорячи про формування інформаційної культури, не можна не зупинитися на питаннях формування бібліотечно-бібліографічної грамотності й культури читання. Незважаючи на велику кількість мультимедійних програмних засобів, які використовуються в освітньому процесі, книга як і раніше займає важливе місце в житті дітей і вчителів і залишається важливим джерелом інформації. Тому роль бібліотеки і досі велика, але немислима без використання сучасних технологій. За даним Державної науково-педагогічної бібліотеки імені В. А. Сухомлинського на Україні сьогодні діє 45 тис. бібліотек, 50% з яких - освітні , з них близько 22 тис. - шкільні бібліотеки, які обслуговують понад 7 млн. учнів і близько 500 тис. учителів. Тому в епіцентрі формування інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу, а саме учнів, педагогів і батьків, має бути шкільна бібліотека, у якій бібліотечне обслуговування характеризується комплексністю, розмаїтістю, циклічністю.
Робота з учнями
Бібліотечний урок в 7-А класі

     На бібліотечних уроках і класних годинах учні одержують навички роботи з книгою та іншими друкованими джерелами, що включають усвідомлений вибір тематики, систематичність і послідовність читання, максимальне засвоєння і глибоке сприйняття прочитаного – складання тез, конспектів, анотацій, рецензій, дбайливе поводження з надбаннями друкарства. Діти вчаться розробляти ефективну стратегію пошуку необхідної літератури, виділяти значиму інформацію, грамотно формулювати питання. Наявність навичок інформаційної культури допомагає учням не тільки під час пошуку необхідної літератури, але й сприяє ефективному використанню довідково-бібліографічного апарату і фонду бібліотеки. Вчителі школи в ході роботи активно формують в учнів інформаційні компетенції. Починаючи пошук інформації, дитина має уявляти, з якою метою вона проводить цю роботу, де і яким чином інформація буде представлена, чи будуть опрацьовані матеріали мати соціальну значимість, яким буде кінцевий результат: написання реферату або статті для газети, виступ на науково-практичній конференції або на класній годині, підготовка матеріалів для створення навчального проекту і т.п. Результати своїх дій і міркувань учні оформляють у портфоліо, викладають на сторінках сайту, друкують в шкільному журналі „Симфонія життя ”. Аналізуючи їх, ми прийшли до висновку, що більшість випускників здатні орієнтуватися в інформаційному просторі, уміють критично і компетентно оцінювати отриману інформацію, структурувати і інтегрувати її із вже наявними знаннями, тобто мають навички інформаційної культури.
Просмотров: 1132 | Добавил: Lushele | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email:
Код *: